Szpital na medialnym froncie

czyli jak skutecznie budować relacje z dziennikarzami

Zapraszamy do udziału w niecodziennym wydarzeniu! W jednym miejscu zgromadzimy rzeczników prasowych oraz osoby ze szpitali kontaktujące się z mediami ich rozmówców – dziennikarzy mediów medycznych.

PROBLEM NA LINII MEDIA - SZPITAL

Dlaczego warto się spotkać?

Komunikacja między szpitalami a pacjentami w dużej mierze odbywa się za pośrednictwem mediów medycznych. Praca z ludzkim nieszczęściem,  regulacje rynku medycznego, jego specyfika a także niedobory kadr medycznych to tylko niektóre z dzisiejszych wyzwań . Bardzo trudno jest przekazać prawdziwy obraz ochrony zdrowia.

Celem projektu jest ułatwienie komunikacji na linii przedstawiciel szpitala – media.  Chcemy tworzyć warunki do rzetelnej i obiektywnej komunikacji z pacjentami i budowania wiarygodnego obrazu polskiej ochrony zdrowia.

Korzyści

  • Bierz aktywny udział w budowaniu rzetelnego dziennikarstwa medycznego i tworzeniu wiarygodnego wizerunku polskiej medycyny.
  • Buduj relacje z mediami medycznymi.
  • Buduj relacji z przedstawicielami szpitali.

Zarezerwuj miejsce!

31 stycznia

Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie, ul. Książeca 4.

Zarezerwuj miejsce: napisz na kontakt@innowacyjnyszpital.pl

Wydarzenie jest bezpłatne.

POZNAJ NAS LEPIEJ

O Wydarzeniu

Wydarzenie stanowi forum wymiany doświadczeń pomiędzy praktykami odpowiedzialnymi za media relations w jednostkach szpitalnych i firmach farmaceutycznych, a dziennikarzami zainteresowanymi sektorem ochrony zdrowia. Spotkanie jest okazją do przedstawienia różnych punktów widzenia – zarówno rzeczników prasowych, jak i perspektywy dziennikarzy. 

Bazując na własnych doświadczeniach paneliści wspólnie zastanowią się nad działaniami, które warto podjąć, aby skutecznie budować relacje z mediami.

Interdyscyplinarna formuła wydarzenia ma również na celu integrację profesjonalistów sektora ochrony zdrowia (networking).

Pierwsze spotkanie będzie miało formę debaty i ma na celu zmapowanie potrzeb obu grup, by w kolejnym etapie przygotować specjalistyczne szkolenia.

Napisz na wspolpraca@innowacyjnyszpital.pl i zarezerwuj miejsce.​

 

JAK BĘDZIE WYGLĄDAŁO SPOTKANIE?

Program

CZĘŚĆ I - CASE STUDY Z RYNKU MEDYCZNEGO

10:00-11:00

Case study świadomego budowania przekazu na rynku medycznym, w czasie którego zostaną zaprezentowane przykłady z rodzimego rynku. Przykłady zostaną przedstawione przez doświadczonych PRowców.

Prelegenci:

  • Jak budować pozytywny wizerunek szpitala i przyciągać pacjentów?, Dariusz Malczk, Z-ca Dyrektora ds. Rozwoju i Promocji Zdrowia, Szpital Specjalistyczny im. Świętej Rodziny w Warszawie.
  • Wyzwania w komunikacji na linii pacjent – personel medyczny. Analiza sytuacji na bazie szkoleń z zakresu komunikacji w polskich szpitalach. Monika Bartwicka, prawnik, Dyrektor ds. Rozwoju w PMLgroup.
  • TBA, Weronika Kot, Gedeon Richter.
  • Mój pacjent – moje zaangażowanie. Case study z kampanii „Zaufaj mojej wiedzy, jestem Farmaceutą”, mgr farm. Emilia Gąsińska, Specjalista ds. Szkoleń, Nutropharma.

CZĘŚĆ II - MODEROWANA DYSKUSJA

11:00-12:30

„Rzecznik prasowy vs. dziennikarz – toksyczna relacja, małżeństwo z rozsądku czy związek budowany na partnerstwie i wzajemnym zaufaniu? To od Ciebie zależy którą drogę wybierzesz!”

Moderowana dyskusja, w czasie której przedstawiciele szpitali, rynku medycznego oraz mediów zainicjują dyskusję na temat czynników decydujących o udanej współpracy między sobą. Nie będzie to klasyczna debata – zapraszamy do udziału wszystkich uczestników.

Moderator: Tomasz Leleno oraz Milena Kruszewska

Paneliści:

  • Jolanta Wołkowicz, Rzecznik Prasowy, Kierownik Działu Promocji Górnośląskie Centrum Medyczne w Katowicach.
  • Aleksandra Kurowska, Redaktor Naczelna, portal cowzdrowiu.pl
  • Krzysztof Jakubiak, redaktor naczelny portalu mZdrowie.pl.
  • dr n. med. Beata Pawlus- Dyrektor ds. Lecznictwa, Szpital Specjalistyczny im. Świętej Rodziny Warszawie.
  • Agnieszka Gołąbek, Public Affairs Manager, Medicover Sp. z o.o.

CZĘŚĆ III - DYSKUSJE I NETWORKING

12:30-13:30

Networking i dyskusje w kuluarach przy kawie.

 

Dla uczestników spotkania przewidziany jest lunch.

PROGRAM

Prelegenci

Jolanta Wołkowicz

Rzecznik Prasowy, Kierownik Działu Promocji Górnośląskiego Centrum Medycznego w Katowicach.

Dariusz Malczk

Z-ca Dyrektora ds. Rozwoju i Promocji Zdrowia, Szpital Specjalistyczny im. Świętej Rodziny w Warszawie.

Aleksandra Kurowska

Redaktor Naczelna, portal cowzdrowiu.pl

Krzysztof Jakubiak

Redaktor naczelny portalu mZdrowie.pl.

dr n. med. Beata Pawlus

Dyrektor ds. Medycznych, Szpital Specjalistyczny im. Świętej Rodziny Warszawie.

Agnieszka Gołąbek

Public Affairs Manager, Medicover Sp. z o.o.

Monika Bartwicka

Prawnik, Dyrektor ds. Rozwoju w PMLgroup.

Tomasz Leleno

Doradca ds. Public Relations i Komunikacji, Rzecznik Prasowy Naczelnej Izby Aptekarskiej.

Milena Kruszewska

Milena Kruszewska, Prezes Zarządu Fundacji Watch Health Care

Weronika Kot

Specjalista ds. public relations, Gedeon Richter Polska

UCZESTNICY

Dla kogo?

Rzecznicy prasowi

Ordynatorzy i osoby reprezentujące szpital

Kadra zarządzająca w szpitalach

Przedstawiciele mediów medycznych

FIRMY I INSTYTUCJE KTÓRE WSPIERAJĄ PROJEKT

Partnerzy

Chcesz dowiezieć się, jak możemy współpracować?

kontakt[@]innowacyjnyszpital.pl

+48 516 140 116

+48 880 856 969

Organizatorem spotkania jest PMLgroup (PMLgroup.eu)