Szpital na medialnym froncie

czyli jak skutecznie budować relacje z dziennikarzami

Zapraszamy do udziału w niecodziennym wydarzeniu gromadzącym rzeczników prasowych oraz osoby kontaktujące się z mediami w szpitalach i instytucjach związanych ze zdrowiem oraz ich rozmówców – media medyczne.

PROBLEM NA LINII MEDIA - SZPITAL

Dlaczego warto się spotkać?

Komunikacja między szpitalami a pacjentami w dużej mierze odbywa się za pośrednictwem mediów medycznych. Praca z ludzkim nieszczęściem, liczne regulacje państwowe rynku medycznego i jego specyfika a także niedobory kadry medycznej sprawiają, że bardzo trudno jest przekazać prawdziwy obraz szpitali.

Celem projektu jest ułatwienie komunikacji na linii przedstawiciel szpitala – media a w konsekwencji lepsze informowanie społeczeństwa o polskiej medycynie. Chcemy tworzyć warunki do rzetelnej i obiektywnej komunikacji z pacjentami.

Korzyści

  • Bierz aktywny udział w budowaniu rzetelnego dziennikarstwa medycznego i tworzeniu wiarygodnego wizerunku polskiej medycyny.
  • Buduj relacje z mediami medycznymi.
  • Buduj relacji z przedstawicielami szpitali.

Zarerwuj czas!

31 stycznia
Warszawa

Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie.
Napisz na wspolpraca@innowacyjnyszpital.pl i zarezerwuj miejsce.

POZNAJ NAS LEPIEJ

O projekcie

Wydarzenie stanowi forum wymiany doświadczeń pomiędzy praktykami odpowiedzialnymi za media relations w jednostkach szpitalnych i firmach farmaceutycznych, a dziennikarzami zainteresowanymi sektorem ochrony zdrowia. Spotkanie jest okazją do przedstawienia różnych punktów widzenia – zarówno rzeczników prasowych, jak i perspektywy dziennikarzy. 

Bazując na własnych doświadczeniach paneliści wspólnie zastanowią się nad działaniami, które warto podjąć, aby skutecznie budować relacje z mediami.

Interdyscyplinarna formuła wydarzenia ma również na celu integrację profesjonalistów sektora ochrony zdrowia (networking).

Pierwsze spotkanie będzie miało formę debaty i ma na celu zmapowanie potrzeb obu grup, by w kolejnym etapie przygotować specjalistyczne szkolenia.

Napisz na wspolpraca@innowacyjnyszpital.pl i zarezerwuj miejsce.​

 

PROGRAM

Jak będzie wyglądało spotkanie?

CZĘŚĆ I - CASE STUDY Z RYNKU MEDYCZNEGO

10:00-11:00

Case study świadomego budowania przekazu na rynku medycznym, w czasie którego zostaną zaprezentowane przykłady z rodzimego rynku. Przykłady zostaną przedstawione przez doświadczonych PRowców.

CZĘŚĆ II - MODEROWANA DYSKUJA

11:00-12:30

Moderowana dyskusja, w czasie której przedstawiciele szpitali, rynku medycznego oraz mediów zainicjują dyskusję na temat czynników decydujących o udanej współpracy między sobą. Nie będzie to klasyczna debata – zapraszamy do udziału wszystkich uczestników.

Moderator: Tomasz Leleno

CZĘŚĆ III - DYSKUSJE I NETWORKING

12:30-13:30

Networking i dyskusje w kuluarach przy kawie

UCZESTNICY

Dla kogo?

Rzecznicy prasowi

Ordynatorzy i osoby reprezentujące szpital

Kadra zarządzająca w szpitalach

Przedstawiciele mediów medycznych

POROZMAWIAJMY

Chcesz dowiezieć się, jak możemy współpracować?

wspolpraca[@]innwacyjnyszpital.pl

+48 516 140 116

+48 880 856 969